2. პროექტის მთავარი იდეა: მოსწავლეებმა შეისწავლონ ფულის წარმოშობის ისტორია, ბარტერული გაცვლიდან ფულის ნიშნებზე გადასვლის აუცილებლობა,ფულის ფუნქციები და ერთიან მსოფლიო ვალუტის შექმნის იდეის აქტუალობა.
3. პროექტის აქტუალობა: მოსწავლეებმა შეისწავლონ ფულის მნიშვნელობა, რომ ფულით ყველაფრის ყიდვა არ შეიძლება .
4 . პროექტის მიზანი: მოსწავლეებმა შესძლონ ფულის გამოყენება, მიზან დასახულად, ისწავლონ მისი მომჭირნეობით ხარჯვა და არასოდეს არ აქციონ ფული ფეტიშად .
5 . მონაწილეთა ასაკი: მე-11 კლასი
6. ვადები/ ხანგრძლივობა/: 6 თვე
7. მოსალოდნელი შედეგები /პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას/ შექმნან რუკა მე-9 საუკუნის ჩინეთიდან დღემდე, სადაც შეიქმნა პირველი ფულის ნიშნები.
8 . პროექტის ათვის საჭირო ძირითადი რესურსი: წიგნი, კომპიუტერი, ფოტოაპარატი, ჟურნალი “ ეკონომიკა „
9 . პროექტის მსვლელობა /ძირითადი აქტივობები/:მოწავლეები მუშაობენ ორ ჯგუფად . პირველი ჯგუფი მუშაობს კაპის მეთოდით, მეორე-პიაჟეს მეთოდით.
10. საგნებთან /საგნობრივ ჯგუფებთან / ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი : ეს პროექტი კავშირშია გეოგრაფიასთან, ისტორიასთან და მათემატიკასთან.
11 . პროექტის ხელმძღვანელი: ეთერ ხეჩიკაშვილი
No comments:
Post a Comment